Vain tänään - Osta joulutuotteita 3, maksa vain 2. Me tarjoamme edullisimman.

Toimitus- ja palautusehdot

Verkkokauppa

Ihanaiset-verkkokauppa
Wimikam Ihanaiset Oy (y-tunnus 2504759-3)
Lauttaranta 7
liiketila 7
28400 Ulvila
Suomi

+358 10583 5570
S-posti: info@ihanaiset.com

Ihanaiset.fi kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tuotteita asiakkaille, joilla on toistuvia palautuksia. Ilmainen palautusoikeus on voimassa vain yhden kerran per tilaus.

Maksaminen ja maksutavat

Klarna Payments 

Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.
Klarna-laskusta perimme laskutuslisän €2,90

Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.


Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Mikäli olet saanut etukoodin kauppaamme, sitä voi käyttää ainoastaan normaalihintaisiin tuotteisiin, ellei toisin mainita. Etukoodia ei voi myös lisätä tilaukseen jälkikäteen.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

+358 10583 5570
info@ihanaiset.com
Wimikam Ihanaiset Oy (y-tunnus 2504759-3)

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Suomen aluella meillä on kiinteä toimituskulut 5,90€ (Matkahuollon lähimpään noutopisteeseen) tai 12,90€ (kotiinkuljetus), Lisäksi voit noutaa tilauksesi varastoltamme klo arkisin klo 10:00-14:00 välisenä aikana, jolloin emme peri toimituskuluja. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat.

Toimitusaika

Postin kirjeet toimitetaan noin 14 arkipäivässä. Kirjetoimitus ei sisällä seurantaa.

Matkahuollon Lähellä-paketin toimitusaika noin 1-4 arkipäivää.

Kotijakelun valitessasi saat tekstiviestin kun pakettiasi ollaan toimittamassa, mistä voit valita sinulle sopivan toimitusajan.

GLS Euroopan alueelle toimitusaika Ruotsi, Viro, Latvia ja Liettua 1 –3 arkipäivää. Muut Euroopan maat 3-6 arkipäivää.

Noudot varastolta tulisi noutaa 14 arkipäivän sisällä siitä päivästä lähtien kun olet saanut tekstiviestin että tilaus on noudettavissa. Noutovarastomme sijaitsee osoitteessa Lauttaranta 7, 28400 Ulvila. Varastomme on avoinna arkisin klo 10:00 -14:00. Huomioi että arkipyhinä emme ole avoinna. Myös lahjakortit s-postiin tällä tavalla.

Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Alennuskoodit: Kaupassamme saattaa olla satunnaisesti etukoodeja. Koodi lisätään ostoskorissa. Huomioi tallentaa koodi ja tarkistaa että se on tullut tilaukseen. Etukoodeja ei pysty jälkikäteen lisäämään. 

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). 

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Jos palautatte yli 100€ tilauksesta vain osan tuotteista ja tilauksen loppusumma ei enää ole 100€ tai yli, ilmaisen toimituksen ehdot eivät enää täyty jolloin perimme teiltä palautuksen yhteydessä toimitustavan mukaan toimituskulut. 

Asiakkaalle räätälöityjä julisteissa ei ole peruuttamisoikeutta, ellei tuotteessa ole vikaa. Huomioi että julisteen lopullinen väri saattaa olla hieman eri mitä näytöllä, riippuen näyttöjen asetuksista. Tämä ei ole siis virhe, ellei painatuksessa ole tullut virhettä. Palautusoikeus ei koske myöskään erikseen asiakkaalle tilattavia tuotteita, joita ovat julisteet koosta 50x70cm isommat. 

Palautusoikeus ei koske paketista purettua tuotetta, mitä ei voida enää enää myydä. Palautusoikeus ei myöskään koske alusasuja, kasvomaskeja tai muuta hygieeniatuotteita, kuten avattua kosmetiikkaa.

Kehystyspalvelun kanssa ostetussa valmiiksi kehystetyssä taulussa ei ole kehysten osalta eikä räätälöityjen julisteiden osalta palautusoikeutta. Kehykset on tällöin otettu pois pakkauksestaan, eivätkä ole enää myyntikelpoisia. Vain ei räätälöitävillä julisteilla on normaali palautusoikeus.

Tärkeä!!! Mikäli tilauksellasi on puutteita tai vääriä tuotteita älä palauta niitä, ennen kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme. Arvioimme vian ja puutteen ja pyrimme hoitamaan asian mahdollisimman vähän asiakasta kuormittamatta.

Paketit palautetaan Matkahuollon toimipisteissä (ei automaateissa). Tarvitset paketin päälle nämä tiedot:

Wimikam Ihanaiset Oy /
Sopimusnumero: 9517319

Kirjeet palautetaan Postissa ja tarvitse niiden päälle nämä tiedot:

Wimikam Ihanaiset Oy /
Sopimusnumero: 636152

Mikäli olet noutanut tilauksesi varastolta, tulee se palauttaa varastolle tai muussa tapauksessa perimme palautuskuluina 10€.

Muista säästää kuitti palautuksestasi, kunnes se on kokonaan käsitelty. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä paketteja ja mikäli asiakas maksaa itse lähetyksen, emme korvaa tästä aiheutunutta kulua. Huomioi siis että ilmainen vaihto- tai palautusoikeus koskee vain meidän sopimuksella lähetettyjä tilauksia ja vain yhden kerran per tilaus.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Kun palautatte tuotteen sen pitää olla täysin myyntikelpoinen, kaikki laput ja pakkauskset paikallaan. Vältä myöskin että tuote ei pääse kosketuksiin lemmikkien kanssa, sillä mikäli tuotteessa on eläinten karvoja, tuote on myyntikelvoton.

Kaupanpäällistuote

Huomioi jos olette saaneet ilmaisen kaupanpäällistuotteen se tulee palauttaa jos palautatte kokotilauksen, jos ette palauta kaupanpäällistuotetta veloitamme rahanpalauttus summasta kaupanpäällistuotteen hinnan.

Tuotteilla on ilmainen palautusoikeus lukuunottamatta räätälöityjä, yksilöllisesti asiakkaalle valmisettuja tuotteita. Tuotteet tulevat olla edelleen myyntikelpoisessa kunnossa. Huomioi, että eri näytön säädöt saattavat hieman muuttaa todellista tulostettua väriä.

Näillä perusteilla hyväksymme palautuksen:

• Kaikki tuotteen pahvitagit tai muut tagit pitää olla paikallaan, juuri kuin ne on meiltä lähtiessä. Vaatteen pussin saa avata sovitusta varten.
• Pakkaukset ehjinä mukana
• Tuote on täysin ehjä, eikä siinä ole käytön jälkiä
• Eläinten karvat esimerkiksi tekstiileissä estävät meitä myymästä tuotetta uudelleen, joten sovita tuotetta vain niin että se ei pääse kosketuksiin eläinten kanssa.
• Hygienia tuotteilla, kuten alusasut, yöasut, kasvomaskit, avattu kosmetiikka tai elintarviketuote eivät kuuluu palautuksen piiriin.

Lunastamaton paketti

Lunastamattajättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamattajätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10€ palautuskustannukset, mitkä sisältävät todelliset palautuksesta aiheutuvat kustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Paras ja nopein tapa on ottaa kuva viasta ja lähettää se yhteydenoton yhteydessä. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Tuotereklamaatiot

Ilmoita tuotteen mahdollisesta virheestä meidän asiakaspalveluun viipymättä.

Jotta voimme ottaa asian nopeasti käsittelyyn, lähetä reklamaation ohesssa seuraavat tiedot:

- Tilausvahvistus, mistä näkee tuotteesta maksettu hinta.
- Tilaajan nimi ja tilauspävä.
- Selkeä kuva viasta ja selitys viasta.
- Käyttötavaroilla on 6kk:n takuu,  Valaisimien, koneiden ja muun vastaavan takuuaika on 12kk, joten katso, onko ostos tehty takuuajassa.

Käsittelyssä saattaa kestää 1-3 arkipäivää, jos joudumme olemaan yhteydessä valmistajaan. Huomioithan että takuu ei korvaa käytöstä johtuvia vikoja, kuten normaalia kulumista tai mikäli tuotetta on käytetty väärin. Takuu kattaa ainoastaan valmistusvirheen tuotteessa, jos tuote ominaisuuksiltaan ei ole kestänyt, kuten sen olettaisi kestävän ja sitä on käytetty oikein. Lopullisesta takuusta vastaa aina tuotteen valmistaja.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit